Translate

tisdag 6 december 2016

Färdigfyllda Tuttar!

Hej kära vänner! Igår var det den 5 December vilket betyder att jag hade ett "påfyllnads besök" på KS.
Och ni kan aldrig gissa hur bra det gick!
För de första har sjuksköterskan nu lärt sig hur mina (jävla) ventiler sitter så hon behövde bara sticka mig 1 gång på varje sida! Whop whop.
Sen när hon kände på brösten så tyckte hon att de kändes så mjuka så vi smackade i 160 ml i båda två den här gången!
Lägg märke till tuttarna!

Mina bröst har verkligen varit mjuka. Inte mjuka som ett par riktiga bröst så klar men ändock så pass mjuka att de studsar när jag borstar mina tänder. Och ja det är självklart min man som gjort denna observation och inte jag haha

Det återstår att se om jag har varit övermodig, sjuksköterskan var lite tveksam till att fylla i så mycket på en gång men jag tog mitt nyfunna impulsiva jag och sa att det var inga problem. Kör ba kör.

När hon fyllde så kände jag ingenting den här gången heller. Dock kändes det i axlar och skuldror när jag gick därifrån.
Det sista sköterskan sa var att om jag skulle få ont fick jag komma tillbaks så vi kunde tappa ut lite vätska. 
Fan heller tänkte jag. Dom ska bli större inte mindre.

Från den här vinkeln ser det gigantiska ut!
Men inatt vaknade jag och började fundera på att ringa en ambulans eller nått. Jag visste inte hur jag skulle röra mig. Det tog liksom ett tag för mig att hitta musklerna för att sätta mig upp i sängen.
Fett läskigt. När jag väl lyckades röra på mig var det som ett blixtnedslag i hela kroppen av smärta.  
Aj aj aj.
Men jag tror att det var för att jag sovit på sidan för sedan när jag la mig ner på rygg och slappnade av så blev det bättre. Idag kan jag röra mig förvånansvärt bra än så länge.
Smärtan i armarna är den som varit värst innan och den har inte kommit förrns typ 1 vecka efteråt så vi får väl se.

Så vad händer nu?

  •  Vänta tills tuttarna "mjuknar". Dom liksom sjunker in och sätter sig efter några veckor och då ser man mer hur det faktiskt kommer se ut. 
  • Vänta på en tid till min kirurg och diskutera hur vi ska gå vidare. 
    Det här betyder alltså att mina tuttar är FÄRDIGIFYLLDA! Alla 565ml är på plats. En milstolpe till i processen avklarad! 


Saker jag ska prata med kirurgen om
  •  Den vänstra är större än den högra. Jag själv ser en ENORM skillnad. 
  • Dom har olika form. Vänster är lite spetsigare medan höger är trubbig. Trubbiga tuttar? Nej tack.
  • Prata om en ny operation med nya implantat. Hur blir formen annorlunda? 
  • Kan det sätta i ett par implantat som är 200ml större? 
Det känns som de skulle kunna bli perfekta med ca 200 ml till. Nu är dom typ lika stora som mina riktiga bröst var. men skillnaden att formen på mina tuttar nu är 100 gånger snyggare.
Men med tanke på att jag är bredaxlad som en fullvuxen man så skulle det se mer proportionerligt ut med lite större. 
Samtidigt måste man passa sig så man inte bli girig, det är ju inte snyggt mer för mycket tuttar heller.

Men jag ska som sagt låta dem landa lite nu över jul och visa dem för alla jag känner och se hur det känns!
Fast det känns bra redan nu, dom är sjukt fina! 

Jag är så sjukt nöjd över att jag aldrig mer behöver använda BH (förutom när jag badar eller tränar)!
Bh är fan det obekvämaste plagget jag någonsin haft på mig. Eller okej, korsetter är fan värre på bekvämlighetsskalan men hur ofta har man den på sig??
Bh måste man springa omkring i vareviga dag, och så fort man kommer hem, nästan innan man fått av sig skorna så slänger man den där förhatliga BH all världens väg. 

Så nu tycker jag vi har en tyst minut för alla tjejer som måste ha BH på sig varje dag.
Jag lider med er men är nu mer en fri fågel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar