Translate

tisdag 4 oktober 2016

Tillbaks på sjukhuset

Som rubriken lyder är jag nu tillbaks på KS...
Vit skjorta, rullande sängar, landstingets filtar, ja ni vet hela köret...
Skulle in på en kontroll eftersom jag haft feber och vänster bröst varit lite svullet.
Doktorn känner och klämmer lite på mig sedan går hon iväg för att prata med en kollega och när hon kommer tillbaks säger hon att de måste lägga in mig så jag får antibiotika direkt i blodet....

Först blev jag jätte ledsen, det var inte alls vad jag hade tänkt mig när vi åkte till sjukhuset.
Vi som inte hade några saker med oss och jag som inte träffat barnen något idag.
Ja ni förstår själva...

Men Farmor var barnvakt så stackars Tobias fick åka fram och tillbaka med mina saker.
Han tog med sig lite paket som kommit på posten bland annat en typ mössa som man ska ha under peruken haha



Nu har jag duschat och bäddat ner mig i min sjukhussäng och allt känns lite bättre. Sköterskan kom och berättade att mina prover såg bra ut och att det ska ta nya imorgon så håll tummarna med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar