Translate

tisdag 14 juni 2016

Tuttar, tuttar, tuttar överallt!

Nu måste jag erkänna att min bröstfixering gått till oanade höjder. Jag kan villigt erkänna att jag alltid varit lite extra fascinerad av bröst men nu tänker jag väldigt mycket tuttar.
Inte så konstigt kanske. Men känner mig lite smått pervers när man kommer på sig själv spana in tjejer och tänka "hon har fina bröst, undra hur mycket dom väger?"

Jag har tvingat min mamma att lova att hon ska väga sina bröst imorgon så jag får någon uppfattning om detta. Eftersom läkaren sa att jag skulle mäta i deciliter... Märkliga människa .

Sedan kom jag ju på att jag har ju redan bröst så när jag fyller upp en BH med annat så blir det ju liksom plus mina egna bröst...
Så jag tvingade min karl att stå modell. HaHAh förstår ni vad han står ut med för min skull? Bara en äkta man skulle gå med på någon sådant! Och jag älskar honom för det.


Är han inte riktigt sexig med ristuttar? Nej skämt och sido, här har han då bröst som tillsammans väger 1 kilo. Alltså 500g i varje... Och jag tycker nog att det ser ganska bra ut?
Jag vill ju ha större bröst än jag har idag, men samtidigt vill man ju inte få för stora så man får problem med ryggen och så...
Hoppas verkligen de har något bättre sätt att mäta detta på när jag sak på inskrivningssamtal i Augusti. Annars får Tobias följa med som modell hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar