Translate

måndag 5 september 2016

Operation den 14 September

Ni kan inte ana vad som har hänt!

Dom ringde mig från KS och sa att de hade fått ett återbud och undrade om jag kunde opereras den 14 September!!!
Jag blev så sjukt glad att jag praktiskt taget studsade omkring här hemma.
Tudor fattade ingenting men studsade glatt i takt med mamma som helt plötsligt blev så himla rolig haha

Eftersom det är en annan kirurg som ska operera mig så ska jag på ett möte och träffa henne redan imorgon.
Ska bli riktigt spännande. Så då var det bara att tänka om med all planering igen,jag ger snart upp på att planera blir ändå aldrig som man tänkt sig.

Men nu håller vi tummarna för att 14 September blir mitt datum.
Fast det redan är lite trängsel på de datumet då både min svärmor och ... Min mammas mans barnbarn.... vilken lång förklaring på släktskapet. Kort och gott barnens kusin fyller år den 14 September. Men det känns bra för då är det redan ett datum att fira ☺

Btw
Vi överlevde ikea. Nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar