Translate

tisdag 13 september 2016

1 dag kvar till operation

En dag kvar gott folk.
Om 24 timmar borde jag rimligtvis ligga på uppvaket om jag får operationstid på morgonen.

Det känns bra. Jag får nervösa attacker då de känns som jag ska kräkas men i det stora hela så ser jag ju fram emot det här och är 100 % säker på mitt beslut.

Oron över smärtan, barnen, sjukhuset försvinner nästan helt när jag kommer på att jag inte är ensam.
Det är inte så att jag kommer ligga där helt bortglömd för mig själv.
Jag har en fantastisk man som jag vet kommer vara där dygnet runt med mig ifall det skulle behövas . .
Jag har också en fantastisk familj som ställer upp på alla sätt och vis samt mina fina vänner.

Många är samtalen vi haft kring denna operation och de alla vet vad detta betyder för mig. Det vet också hur duktig jag är på att noja upp mig själv och med åren har mina vänner utvecklat ett fenomenal förmåga att lugna mina nerver.
Just idag känner jag mig fruktansvärt tacksam för just de❤

Så fort jag kommer på detta försvinner klumpen i magen och allt känns bra.

Mitt nästa steg i förberedelserna är att fota mina bröst och jag måste säga att jag är lite förvånad över den starka motvilja jag känner.
Typ som ett litet barn som vill springa och gömma sig under sängen haha
Tänker på alla dessa människor som tar sexiga nakenbilder på sig själva och kan snabbt konstatera att jag inte passar in i den gruppen.
De är kul att stå framför kameran men kläderna ska vara på sån är jag.
.
Dagen ska förutom osexiga bröst bilder mest handla om mina barn.
Lovade Theo igår att vi skulle ha kvalitetstid hela eftermiddagen efter skolan och Tudor har redan fått sig en blåbärs promenad!
Som jag kommer saknar mina små troll!

Ikväll kommer mamma sen ska de duschas och packa men gissar att jag kommer behöva skriva av mig mer under dagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar