Translate

lördag 24 september 2016

Fy fan för smärta

Fy fan för smärta! Nu är jag så jävla less på att ha ont!
Ingen dag har smärtan varit så pass att det känns som den inte går att hantera men varje kväll är jag som ett ut sketet äppelmos för att jag är så less på smärtan.
Den tar så sjukt mycket energi och flera gånger har jag bara velat sätta mig ner och stor tjuta för att jag är less.
Sen gör förstoppning och mensvärk att inte smärt nivån lägre precis...

Idag följde jag med och lämnade Theo hos sin pappa och den bilfärden var fan hemsk. Redan från början kände jag att de var en dålig idé men kom igen! Jag måste ju kunna åka lite bil?

Men kläder och bandage skavde mer och mer på min öma hud för varje gupp eller kurva och de som vet vart jag bor känner till att kurvor bara är förnamnet på vår väg.
Det hela slutade med att jag slet av mig tröja,bröstband och bandage och satt helt  naken på överkroppen. Då kändes de lite bättre men bilresan tog ändå fruktansvärt lång tid.
När jag äntligen kom hem var jag tvungen att genomlida ett väldigt smärtsamt toalettbesök. Jag låter er slippa mer information om just det.

Nu vill jag bara sova och gråta lite och kanske få lite massage på min stela rygg.
Bröstband förhindrar ju blodcirkulationen till både höger och vänster så ett mindre Monteverest har uppstått i form av muskel knutar på min rygg.

Fucking fantastiskt alltihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar