Translate

måndag 19 september 2016

Jag får åka hem!!!

Idag får jag åka hem!! Jippie!
Men jag får ta med mig de här jäkla slangarna jag trasslar in mig i hela tiden.  Det kommer fortfarande för mycket sårvätska (blod) från brösten så jag måste ha dem i minst 2 dagar till.....
Kommer bli som julafton att slippa dem men ändå jag ska åka hem!!!!

Läkaren i morse hade läst något i min journal så han sa minst 5 gånger att jag har expanderprotes och att detta inte är de färdiga resultatet.

Ja lilla gubben jag är inte född under en låda. Jag vet! Jag vill veta vilken storlek på det är på protesen för att ni kirurger aldrig kan säga samma sak!
Men det sa jag inte jag nickade och höll käften för jag orkade inte dra hela historian en gång till om vem som sa vad osv.

Så här ser det alltså ut 5 dagar efter operationen. 
Ingen expanderande än på ett tag men det läker fint. 
Plåstren ni ser under de som ska föreställa mina tuttar är där mina vidriga slangar sitter fast sydda i min hud. 
Mysigt va? 
Vilken dag som helst ska jag ha mens också så då blir jag en äkta blodpåse. Hoppas ingen haj eller vampyr tittar förbi för då är det kört.
Haha 
Jaja nu ska jag äta frukost sen kommer mamma och befriar mig!!

När jag skrev till Tobias att mamma skulle hämta mig skriver han tillbaks "då är jag hemma och städar och bäddar rent " 

Förstår ni vilken karl jag har?? Bästaste i hela världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar