Translate

måndag 12 september 2016

Förberedelser

Ja gott folk idag är det måndag och vet ni vad det betyder?
De betyder att de inte är så långt kvar till onsdag!
Känner hur förberedelserna börjar ta fart på allvar nu.

Måste åka till apoteket och köpa öronproppar, nässpray och torrschampo. Sen ska jag färga håret (ja de är viktigt att inte vara nyopererad samtidigt som man ska behöva stå ut med en ful utväxt!) Och fota mina bröst.
Det tar verkligen emot att fota dom men vet att jag kommer vilja ha de senare. Man glömmer så fort.

Sen ska jag hämta Theo och prata lite med hans lärare och förklara att jag inte kan komma på föräldramötet på onsdag.

Efter det är de bara nagellacket som ska bort och väskan som ska packas.
Och imorgon kväll ska jag ringa avdelningen och duscha med special tvålen som jag aldrig minns namnet på.

Nu sover min son så jag ska passa på att färga håret!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar