Translate

måndag 19 september 2016

Hemfärd

Hem gången började med att jag fick massa information om hur jag ska tömma mina drenage samt allmän information.
Då passade jag på att klaga på att jag inte fått någon operations bh som det står om överallt. Så med mig hem fick jag en alldeles ny och mjuk operations bh trotts att jag inte har några bröst än så länge haha

Sen fick jag en tid för påfyllning!!!! Redan på måndag får jag börja fylla mina bröst. Vart så glad att jag inte behövde vänta längre!
På torsdag ska jag dit för att ta bort mina slangar...

En halv förmögenhet gick åt på apoteket för att inte tala om hur lång tid det tog. Trodde jag skulle tuppa av. Sen när det äntligen är vår tur säger hon att doktorn skrivit ut ett så nytt märke på medicin så de finns inte på något apotek??
Nähe? Men byt märke då? Det gör dom ju jämt dessutom var det ingen ovanlig medicin utan sådan man alltid tar efter operationer för att inte få blodpropp.
Nej då tyckte apoteks tanten att vi skulle gå tillbaks till avdelningen och be doktorn ändra receptet??
Knäppa människa.  Doktorn är för det första inte på avdelningen och hade hon lyft blicken och tittat på mig hade hon sett att jag inte var i skick att gå någonstans.
Mamma skällde på henne så hon löste problemet...

Nu är jag äntligen hemma. Helt slut efter bravader att åka hem haha löjligt vad svag man blir.

Nu håller mamma och Tobias på att packa upp mina saker och jag ska nog ta tillflykt till soffan för att vila en stund innan barnen vaknar och kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar