Translate

tisdag 13 september 2016

Rädd

Nu är jag väldigt nervös. Alla som känner mig vet att tidiga mornar är det värsta jag vet och att jag rimligtvis borde sova väldigt gott just nu men fjärilarna i min mage får mig att må illa.

Imorgon händer det.

Tänk om jag dör?
Jag vet att jag över dramatiserar men kom igen, det är liksom de jag gör när jag blir nervös. Domedags scenarion och katastrof tankar thats me!

Jag intalar mig själv att de här gör dom 2 gånger i veckan året runt. Men då blir jag ännu mer konfunderad hur en människa kan ha som jobb att stå och gräva i andra människor?
Alltså missförstå mig rätt, de är ju jätte bra att dom tycker de är kul men vad gör dessa människor när dom har en dålig dag på jobbet??
Tänk om de sovit dåligt eller precis bråkat med sin partner?
Tänk om dom har fokus på något helt annat än mina bröst?
Jag hör en röst säga att de kan sitt jobb, det har erfarenhet.
Kanske är det för att jag själv aldrig kunnat något jobb som jag har svårt att förstå vad de egentligen betyder.

Men det kommer gå bra.
Det måste gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar