Translate

torsdag 15 september 2016

Skit sjukhus

Från mitt hurtiga morgonhumör till bara kaos.
Ångest och stört floder av tårar.
Kirurgen Jacob som var en av de som opererade var inne och tittade. Allt såg bra ut. Men sen säger han att istället för att få de expanderproteserna jag och kirurg Jessica pratat om innan så fick jag ett par mindre.
Dom går att fylla till 550 istället för 795...
Alltså hände de jag absolut inte ville skulle hända.
Jag har försökt förmedla detta till alla jävlar jag träffat på de här sjukhuset men budskapet kommer inte fram.
Vad ska jag säga?
Känner mig som en uppblåst fjortis som springer omkring och tjatar om hur stora tuttar hon vill ha.
Om jag själv skäms över de jag säger hur ska jag då få någon annan att ta mig på allvar?


Ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar