Translate

tisdag 4 oktober 2016

Att bli bortskämd

Min vän tjatar alltid på mig att man ska se det positiva i varje situation vilket iof är väldigt sant (dock gäller det bara mig och aldrig henne konstigt nog? hahah)

Och bland de bättre sakerna med att ligga på sjukhus är att man får allt serverat.
När jag legat på sjukhus tidigare har jag mått så dåligt att jag har behövt hjälp med allt därav aldrig tänkt på det lika mycket som nu.
Okej att det gör lite ont, men jag är fullt kapabel att röra lite på mig. Därav känner jag mig nästan lite generad när jag trycker på den röda knappen och folk kommer springandes.

Sköterskorna är super gulliga och säger åt mig att ligga och vila medens de fixar kvällsfika och letar upp filtar åt mig.

Min sömn medicin är dock uppskjuten till midnatt för att då ska jag få mer antibiotika så nu ska jag kolla på massa gammal avsnitt av Kalla Fakta och dricka te!

Passade på att ta en bild idag när det tog bort tejpen från ärret.
Förstår att ni kanske tycker det ser lite äckligt ut men jag tycker det är sjukt fint! Hade förväntat mig värre.
Dessutom har alla mina bristningar som var utspridda över hela mitt bröst centrerats i mitten vilken gör det mycket lättare att tatuera över sedan!
Perfekt!
Min söta vän skrev att mina bristningar såg ut som en sol, det var helt seriöst det finaste någon sagt till mig idag.
Åter igen, vad skulle jag ta mig till utan alla er som förgyller mitt liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar