Translate

torsdag 22 september 2016

Bilder 8 dagar efer operation

Idag hos sjuksköterskan fick jag se hur ärren på brösten ser ut utan tejp, det ser ganska läskigt ut eftersom brösten är alldeles buckliga där de ska bli stora sedan.
Nu anar inte vad obehagligt den känns när någon tar på ärren där jag knappt har någon känsel. Det gör inte ont men är ändå obehagligt på ett sätt som gör att jag får knyta nävarna och bita mig i kinden för att kunna ligga still. Fy är.



Denna bild ser helt bisarr ut tycker jag. Kan knappt fatta att det är jag.
På denna bild ser man hur högt upp proteserna går, det ser ut som mina bröstmuskler men är i själva verket silikon delen av implantatet som ligger där uppe.
De går praktiskt taget upp till hakan på mig. Det gjorde ju inte mina gamla bröst kan jag ju säga haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar