Translate

måndag 14 november 2016

Jag har fått tuttar!!

Jag har fått tuttar!!
Jäklar alltså, skammden som ger sig! En stor eloge till min sjuksyster som kämpat med mig och dessa nedrans ventiler!
Hon skrattade och sa att hon kommer ha träningsvärk i sina armar imorgon på grund av allt klämmande på mig!


Nu fick vi iaf äntligen in nålen i högra ventilen så hon fyllde på högra bröstet med 160 ml på en gång!!
Det är mycket! Cirka 50 ml är det vanliga haha

Så nu har jag samma volym på båda brösten och det syns faktiskt att jag har bröst!! Är så lycklig 😁

Nu återstår det bara 160ml och sen är de fulla. Alltså den mängden jag fyllde idag är kvar totalt.
Är lite orolig över de, för som det känns nu så kommer de inte räcka.
Jag kommer fortfarande ha små bröst och jag är så jävla trött på små bröst.

Vill ha bröst som jag slipper skämmas över men försöker att inte gå händelserna i förväg utan ta ett steg i taget.
Så jag väntar och ser vad min kirurg säger men henne ska jag inte träffa förens brösten är färdig fyllda.
Dock kanske det inte dröjer allt för länge till om jag bara har två fyllningar kvar??.

Det blir alltid mycket spekulerade när jag varit på sjukhuset och så slutar det alltid med att de inte blir som jag tänkt mig ändå haha
Fyllt på operation 195 + 50
Fyllt första gången 80 på vänster
Fyllt idag 80 på vänster och 160 på höger
=
Total 405 ml på båda brösten 

Nu är jag väldigt öm i bröstkorgen och att hålla i mobilen är en ansträngning i sig men det var de lätt värt!
Så jävla skönt att ventilen gav med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar