Translate

onsdag 31 augusti 2016

Min operation uppskjuten!?!

Skit helvetes jävla inkompetenta människofanskap!!

Idag ringde de från KS och informerade mig om att min operation är inställd för att min kirurg ska på ett väldigt viktigt möte med nya KS som hon absolut inte kan missa???
Man kan ju tycka att detta väldigt viktiga möta borde varit inbokat mer än en vecka i förtid???

Dom var så ledsna tydligen så har det bokat in för många patienter denna höst och skulle behöva lite mer luft i systemet??

Jag visste att detta skulle hända,har känt det på mig enda sedan jag inte fick någon remiss till rönken i tid.
Och så försöker människor få mig att "lita på samhället" och att "människor med erfarenhet vet vad de gör". Jo tjena. Dra den med rödluvan och vargen när ni ändå håller på.

Ny operationstid är den 12 Oktober vilket inte bara innebär att jag och alla mina nära och kära måste planera om med barnvakter och allt utan även att jag missar min mammas bröllop. Skit kul. Verkligen.
Hon är ju inte den som gifter sig stup i kvarten precis....

Om dom inte bokar av mig igen vill säga, eller ifall jag blir sjuk.

Så jäkla ledsen. Ville verkligen få detta gjort nu..

1 kommentar: